« Home | MAYBE I’M AMAZED » | Murphy està de vacances » | Da Vinci y la salvación » | Duele la primera vez?(el primer dia d'universitat) »

martes, junio 08, 2004

El món d'avui

Gran dia per a recordar:
Com pot ser que una pedra que deu fer 1cm x 1cm (pulida i neta, tot s'ha de dir) pugui valdre 6€? Potser sóc jo que sóc una mica "tacaña", però des d'aquí faig una crida als venedors de pedres que abusen de la gent adicta a treballar amb les mans i ens agrada fer-nos les joies:
PERQUE VENEU PEDRES DE MERDA A PREUS DESHORBITATS??!!!
Jo em pregunto això ja que cuan al mirar la pedreta de merda he vist el preu, casi se'm cau de les mans, i per culpa d'axiò m'he quedat sense respirar i casi sense dinar ja que aquests 6€ serveixen per dinar demà.

Parlant del tema dels diners, puc afirmar legalment que estic escurada, i per tan faig una crida:
SE QUE ES TRISTE PEDIIIIR, PERO MAS TRISTE ES ROBAAAAR. NO SOY IMIGRANTE DE "LA RUMANIA" NI TENGO "MADRE EN VALL HEBRON" NI NECESITO "PANIIAALES PARA NINIIO", PERO SOY ADOLESCENTE Y ESTUDIANTE, DOS MALAS COMBINACIONES. ASI QUE SI ALGUIEN NECESITA ALGUNA PROFESORA (CON EXPERIENCIA) O CANGURO (TAMBIEN CON EXPERIENCIA) ESTOY AQUI. CUALQUIER TRABAJO QUE NO SEA SEXUAL. GRACIAS, DE ESTOS EL MUNDO ESTA LLENO DE ESTE TIPO DE TRABAJOS.

Mai va malament fer una crida d'això, no? i aprofitant doncs també puc dir que un amic meu ven una Predator.
O un altre amic que busca rollo, o que jo li escrigui un relat erotic amb el cual masturbar-se mentres la seva novia (que canvia com de roba interior) esta de botellón amb les seves amigues (J, segueix utilitzant la imaginació)
També podria dir d'un dibuixant, molt bo per cert, molt professional i freak que busca portades per ilustrar.
Inclús podria afegir de gent que busca pau al món, un canvi de gobern, vacanses i tranquilitat, una tapa de truita de patates, un joc d'ordinador, una puta per menys de 30€,etc.
La conclusió, és que tothom busca i poca gent troba. Potser que ens oblidem del desig de buscar i ens centrem més en tot el que hem trobat al llarg d'aquests dies/mesos/anys... i no dic que ens haguém de conformar amb el que tinguem (que és una cosa que no m'agrada en un home), sinò que valorem el que tenim i pensar que
SEMPRE POT ANAR PITJOR i perdre el poc que tenim.

1 Comentarios:

Anonymous Anónimo said...

Vaig aprendre molt

1:43 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home