« Home | Hi havia una vegada.... » | Vacances merescudes » | Molta, molta incultura... » | El món d'avui » | MAYBE I’M AMAZED » | Murphy està de vacances » | Da Vinci y la salvación » | Duele la primera vez?(el primer dia d'universitat) »

lunes, junio 28, 2004

Ja deu ser l'edat...

AAAAAAAAHHH...!!! (suspiro)... ara faré molta enveja a qui encara no té vacances peró avui m'he llevat a les 12 del migdia, surto a la nit de parranda i durant el dia mai sé què fer.

És aquest "no saber què fer" el que em fa optar per l'opció fàcil i barata: LA TELE.
Per començar em van sortir " Els Lunnis ", uns espècie de Barrio Séssamo para niños desarrollados que parlaven que ni jo, que tinc casi 20 anys els entenia, com volien que nens de 6 ho facin?? A més, perdoneu, però eren una miiiiiica lletjots eh?


Després em va venir en "Yugui-oh!" que consisteix en una série d'un tio semblant al Goku de Dragon Ball però que la seva màxima aspiració a la vida és: JUGAR A CARTES I A VEURE QUI JUGA MILLOR A CARTES!. Quan ho vaig veure, jo no m'ho podia creure... nens de tot el món enganxats a una série que darrere d'ella hi ha un màrqueting per vendre unes cartes de merda a preus deshorbitats perqué "Com que hi juga el Sr. Yugui-oh...".

Bé, al migdia feien Shin Chan, i (evidentment) els Simpsons,... la única pena que hi trobo es la PUTA TACANYERIA QUE TÉ ANTENA 3 per a comprar capítols nous de la série... tenen una denúncia perque només inverteixen en animació amb els Simpsons i els molt putes nomésssss fan els capítols repetits.
Una cosa és la repetició de Bola de Drac, on el Canal 33 ens va fer tragar el Freezeer com 80 cops, peró altre cosa es els Simpsons! Antena 3 té pasta per a comprar capítols! no és una cadena pública!

Cuan han arribat les 7, ja m'he desesperat al veure la DoReMi i m'he fotut a tragar "EL diario de Patricia", i amb aixó ja ho dic tot. M'he desesperat... on estan aquelles séries bones? On hi ha humor fàcil? on tothom enten de què parlen?

Potser és que ens fem grans...

4 Comentarios:

Blogger luixtao said...

Molt fort que et didiquis a mirar el diari d Patricia... molt fort...

1:44 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

La cosa més preocupant dels Lunnis no es el seu dubtòs contingut educatiu sino el color i la mida de les pupil.les dels seus ulls, el "professor" de la série es dedica a fabricar clandestinament pastilles alucinògenes que facilita als seus companys lunnis i així viuen en un món de fantasía i felicitat desbordant que transmeten als nostres infants ajudant a corrompre la moralitat col.lectiva. Respecte a les altres sèries no pos ir res perquè no els concec.

11:30 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Feeling lonely? Hook up with Real Singles now for $4.99 to connect, and only $0.99 a min. A true match is only a phone call away. Give it a try 1-800-211-9293.

8:32 p. m.  
Blogger Maltut said...

Ciertamente, recuerdo como me tragué 80 (sólo 80) veces los capítulos de Goku en Namek -esas buenas comidas viendo "Bola de Drac" en el Canal 33 -k x lo visto ahora se llama K3-.

Por aquí tenemos algo parecido al Diario de Patricia llamado "La Tarde de Juan y Medio" o algo así cuyo principal atractivo es buscar a personas mayores una pareja... Si es que la tele cada vez está peor. Menos mal que en mi Colegio Mayor -para el que no lo sepa es una especie de residencia universitaria- no se puede ver la tele y nos libramos de ver basura.

12:51 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home